vineri, 26 octombrie 2012

Haunting Halloween

Da da da , proiect nou :D . Postez putin cam devreme pentru ca maine sunt cam ocupata si nu merge s-o programez :(  , partenerele mele vor posta in decursul zilei de azi si in decursul zilei de maine .
Initial pregatisem doar modelele de pe margareta fiindca aveam unghiile la tratament si nu am folosit oja o perioada maricica de timp ( 5 zile , foarrtee mult pt mine :D ) . Totusi , mi s-a parut prea putin si am decis sa parasesc experimentul cu uleiurile si sa fac o manichiura scary .Nu prea le am eu cu free hand-ul , dar eu zic ca arata acceptabil modelul meu , pe care de altfel , l-am purtat 4 zile si a fost foarte admirat.

Cam atat cu vorbaria , va las cu pozele ca e tarziu :D!
Nu uitati sa va abonati prin GFC , sa va uitati la postarile pregatite de celelalte fete si sa dati like paginii mele de Facebook.

LE: Stiu ca plasa de paianjen e facuta invers :))) , am observat de abia dupa ce am dat lacul si nu am mai refacut-o :D , adevarata plasa o gasiti pe margareta .















24 de comentarii:

  1. Frumoase, frumoase...Ba nuuu, infricosatoare. :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Spider rules:) Foarte mult imi place manichiura ta, iar modelele de pe roata sunt exceptionale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte misto manichiura, imi place foooooaaarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faine! O gramada de modele interesante!

    RăspundețiȘtergere
  5. woooow ce de modele interesante <3 si ce paienjenei draguti ti-au iesit <3 sunt primi care-mi plac =)))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...